Info o posilovani:-)

26. března 2008 v 17:13 | Klarusha |  Briško
2. Pro úbytek tuku v těle je nezbytný intenzi
Pod tukovou vrstvou břicha se může skrývat vypracované svalstvo. Proto všechno, co se týká vzhledu břicha nemůžeme dosáhnout jen posilováním.

Několik zásad týkajících se vzhledného a pevného břicha zbaveného tuku:

1. Posilováním břicha nemizí tuk na břiše. Tuk na břiše ubývá rovnoměrně s celkovými úbytky tuku v těle.

vní aerobní trénink minimálně v rozsahu 30 minut

3. Potraviny s nízkým glykemickým indexemvaší snaze pomůžou.

4. Břicho je nutné posilovat celkově, přestože je složeno z několika svalů.

5. Pozor na přetěžování bedrokyčlostehenního svalu, před a po posilování se věnujeme jeho důslednému protažení a nezvedáme se při zkracovačkách do většího úhlu výše než 40 stupňů.

6. Správně prováděné zkracovačky jsou nejlepším cvikem na přímý břišní sval. Při zvedání se spíše sbalujeme, zvedáme hlavu, ramena a lopatky. Bederní oblast musí být zafixovaná k podlaze. Ve výdrži v horní poloze vydechujeme. (provádíme 20x ve 3-4 sériích)

7. Pánevní dno posilujeme v lehu na zádech mírným podsazením pánve a spoučasným přitažením kolen k hrudníku, nebo pouhým podsazováním jako když se snažíte zadržet moč. (provádíme 20x ve 3-4 sériích)

8. Šikmé břišní svaly můžeme posilovat ve stoje s tyčí položenou na ramena, kterou držíme na koncích. S výdechem přetáčíme trup střídavě do leva a doprava. (provádíme 30x ve 3-4 sériích)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ROXY♥ ROXY♥ | Web | 26. března 2008 v 19:18 | Reagovat

ahojky jj moc ráda spřátelím du si vás hned přidat pa ROXY♥

2 xTerax xTerax | Web | 17. května 2008 v 13:16 | Reagovat

mas dobrej blogis :0)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama