Duben 2008

29.4

30. dubna 2008 v 18:04 | Klarusha |  Můj jídelníček
Vcera mi jaksi nefungoval BLog.Cz takze pisu vcerejsi jedalak
ale uz si ho moc nepamatuju,jinak vaha-Stale 55
Rano:cerelie
Svaca:jeden piroh,zmrzlina:-(((((
Obed:netusim:-D
Svaaca:netusim
Vecere:netusim
Ale jako dalo se to to viiim:-)jinak posilko a taaak skakani pres svihadlo

Jde se na tooo

28. dubna 2008 v 20:53 | Klarusha |  Moje kecicky
Normalne,zase takovej prihlouplej clanek:-D:-D

28.4

28. dubna 2008 v 20:46 | Klarusha |  Můj jídelníček
NO dnesek...jakštakš,ale no..uvidite
Rano:cerealie
Svaca:toust a jabko
Obed:koprovka(bylo toho malo)
Svaca:nanuk:-(((,
Vecere:nic
POhyb:tancovacka doma a trenink(aerobik)a jeste litani po meste

27.4

27. dubna 2008 v 19:50 Můj jídelníček
Dnesek docela blbej no:-(
Rano:ani ne pul hrnka mleka,ale potom sem si dala hrstku cerealii:-(
Svaca:nic
Obed:to co vcera ryze(2 kopecky) s omacku
Svaca:ted je toho hodne:zmrzlina,4 loupany jablka,banan
Vecere:3 chlebicky,banan.zmzlina
JEj az se za to stidim ale dneska sem mela jakejsi velkej hlad a HLAVNE chut

Novy fotesky(duben)

27. dubna 2008 v 18:19 | Klarusha |  MoJe FoTeŠ´kY
Tak no..aby ste se nelekli...:-Ddyztak napiste komenty

26.4

26. dubna 2008 v 18:13 Můj jídelníček
Rano:sklenice mleka
Svaca:nic
Obed:ryze s omacku(ale nebylo to ani velky jako moje pest-tak pulka asi)
Svaca:no meli sme oslavu tak toho bylo vic(2 jahody,myska zmrzliny,a jakysi mali zakusky,bylo to z lyskovyho testa,bo jaky ja newim)
Vecer:par jakod a nalozeny broskve
POhyb:no odpoledne sem uklizela,a byla ze psem na poli:-D:-D

Moe miry:-D

26. dubna 2008 v 11:45 Míry a váhy

duben(26.4)kveten(17.5)cervencervenecsrpen
Prsa8686



Pod prsi7575



PAs6965



boky8584,5



pod pupikem7675



stehno5150,5



Sem se rozhodla ze se budu kazdej mesic pekne merit..a schvalne jestli budou naky zmeny:-)no uvidime

TAk

26. dubna 2008 v 9:35 | Klarusha
UZ me to fakt STve..se divat na vsechny ty pekny tela... a tak uz sem se fakt nastvala a jdu na to poradne...dnesni VAHA-55..a zacala jsem snidani-a to mlekem,ale nevim jestli to neni moc tucny a tak..tak dyztak napiste jestli to muze byt:-)papa

25.4

25. dubna 2008 v 22:53 | Klarusha |  Můj jídelníček
Rano:cerealie
Svaca:toust
OBed:Hrachova cocka...dalo se.no
Svaca:nic(sem spinkala)
Vecere:trochu jogurtu a k tomu BEBE
Prohresky.....Byly.mela sem trochec cokolady a oplatky(nj se stane no)

super

24. dubna 2008 v 19:51 | Klarusha |  Můj jídelníček
NORMALNE sem prisla na super vec,zhe kdyz si predstavite vecere vsechny ty jidla co ste snedli pekne vedle sebe,..tak je to docela sila..bylo mi s toho docela na zvraceni:-Dtak aspon zhe tak

24.4

24. dubna 2008 v 19:50 | Klarusha |  Můj jídelníček
Rano:ccerealie
Svaca:toust se syrem a salamem
Obed:polivka
Svaca:tatranka,2 kiwi,
Vecere:nic

23.4

23. dubna 2008 v 18:04 | Klarusha |  Můj jídelníček
CAuwec vsem...takze,dnesni jedelnicek
Rano:par cerealii
Svaca:chleba se syrem
OBed:par brambor a jakasi kapustova omacka
Svaca:jablko,a buchtaa,mela sem asi tak 4 kousky(bozeee):-(
Vecer:nic...k veceru sem si dala jen jeden pomeranc
jinak pohyb:posilovani a skakani pres svihadlo(asi 8 min)

22.4

22. dubna 2008 v 18:24 | Klarusha |  Můj jídelníček
Rano:upe malo cerealii
Svaca:chleba se syrem
Obed:kure s bramborama,a salat
Svaca:margotka
Vecere:nic
Dnesek docela sem .....mam novej mobil a sem s nim upe nejvic spokojena:-)

21.4

21. dubna 2008 v 20:42 | Klarusha |  Můj jídelníček
Zdareec.dneska super naladicka,,udelala jsem prijimacky
Jo jinak vcera jsem zase nemela cas tak namem jidelak-promiinte
Rano:cerealie
Svca:jakejsi plnenej satecek
Obed:par tortelin(bylo jich fakt malo)
Vecere:no...sem si dala si tak pulku pizzy:-/njn

19.4

19. dubna 2008 v 18:43 | Klarusha |  Můj jídelníček
Cauky...vcera jsem nejak nestihala tak sem nenapsala jidelak...
takze dnesek..no nic moc uz me to fakt sere sem hhnusna a tlusta:-(nic nejsem
Rano:cerealie
Svaca:musli tycinka
Obed:nic
Svaca:zbytek od obeda..bylo toho trocu ...no.a apk sem si dala jednu muslinu a jednu tycinku
Vecere:nic
tak se mejte.a hlavne lip nez ja papa

Proc??

19. dubna 2008 v 18:37 tipy a triky 2
Proč nesníst tu sušenku, co leží na stole?
protože ona chce, abyste ji snědli
protože je příšerně kalorická
protože ani Victoria (Nicole, MK atd.) by ji nesnědla
protože když sníte tuto, sníte i další
protože vám nedovolí vzít si krásné oblečení (skinny jeans, uplé triko, přiléhavé šaty...)
protože jste ušli dlouhou cestu na to, abyste dostávaly rozkazy od sušenky
protože když zavřu oči, vidím krásně hubenou postavu, kterou mít nebudu, pokud tohle sním
protože jablko je zdravější
protože obsahuje prázdné kalorie. Jediné, co vám po ní zůstane je tuk na stehnech
protože za to nestojí

17.4

17. dubna 2008 v 18:17 | Klarusha |  Můj jídelníček
Rano:cerealie
Odpoledne:nic
Obed:2 polivkove lzice cockove omacky
Odpoledne:jedna tatranka a trochu mrkvovyho salatu
Vecere:kousek chleba a mrkovy salat
JInak POhyb:12 min skakani pres svihadlo

16.4

16. dubna 2008 v 19:41 Můj jídelníček
No denska o5 velkej hnuuus
Rano:cerealie
Svac:pulak chleba se syrem
Obed:par brambor
Svaca:jeden a pul chleba se syrem,Mila oplatek
Vecere:4 kousky crackeru
Ps:jinak furt strasne zeru vim,ALE V PONDELI DELAM PRIJIMACKY tak sem trochec ve stresu

15.4

15. dubna 2008 v 20:46 Můj jídelníček
no dneska jako vzdy strasna zranice
Rano:cerealie
Svaca:chleba ze syrem
Obed:segedyn a 3 knedlik(to jsem na sebe docela pysna,nekdy jich totiz snim hooodna)
Vecer:chleba se syrem
Pohyb:2h telaku a posilovani
Pa a mejte se:-)

Body-Image(Test vnímání vlastní postavy)

14. dubna 2008 v 21:06 | Klarusha |  Něco málo o mě
Ny super blogisu(Rábinky) sem nasla super tes a tak se si ho delala a vyslo mi tohle...docela jsem byla z neceho prekvapena,tak si ho taky urcite udelejte..
Slovní hodnocení
Začneme tím, že se podíváme na vaši váhu nezaujatýma očima Body Mass Indexu (BMI). Jde o srovnání výšky, hmotnosti a věku, kdy se vypočítá, zda jde o normální (zdravou) váhu, podváhu či nadváhu. Jde o orientační odhad, který je ovšem uznávaný Světovou zdravotnickou organizací (WHO). Tento odhad pak srovnáme s vaším hodnocením.Hodnota vašeho BMI je 20,1, vaše tělesná hmotnost je normální a pro vaše zdraví zcela bezpečná. Pro vaši informaci, doporučená váha pro vaši výšku a věk by se měla pohybovat mezi 52 - 60 kg.
Dále si všimneme toho, jak vnímáte své tělo. Vaše vnímání své postavy se v podstatě shoduje s odhadem podle BMI.
Ještě zůstaneme u toho, jaké pocity u vás vyvolává vaše postava. Ve vztahu k vlastnímu tělu jsou pro nás často důležité některé tělesné partie, které ovlivňují pozitivně či negativně náš celkový pocit ze sebe. K části těla, kterou neskrýváme pod oblečením - ke svému obličeji a vlasům, nemáte úplně pozitivní vztah, některé části vám prostě vadí, což zřejmě zvyšuje vaši nejistotu ze sebe a také ve vztahu k druhým. Podle vašeho hodnocení dalších svých tělesných partií se zdá, že máte ke svému tělu spíše negativní vztah, řadu jeho částí nemáte rádi, některé dokonce nesnášíte. To se obvykle značně odráží na sebevědomí, bývá zdrojem nespokojenosti se sebou a nejistoty ve vztahu s druhými. Také to často vede k nezdravému zacházení se svým tělem.
Teď si budeme všímat vašeho přání, jak byste chtěli vypadat. Vaše přání se příliž neliší od toho, jak se vnímáte nyní. Vzhledem k vaší hmotnosti, výšce a věku není přání hubnout bezpečné, protože se dostanete do podváhy. Podobné snahy svědčí o nespokojenosti se svým tělem a mohou vézt k rozvoji poruchy příjmu potravy, depresí či předrážděnosti. Mít za cíl extrémně štíhlou postavu je buď nerealistické a nebo značně riskantní. Nevede to totiž k větší spokojenosti se sebou. Vaše tělesná hmotnost je zcela v pořádku a proto je nezájem o změnu postavy známkou dobrého vztahu ke svému tělu a realistického pohledu na něj.
Nakonec je také důležité, jak podle vás vnímá vaši postavu okolí. Okolí vnímá vaši postavu podle vás podobně jako vy, ovšem odhad podle BMI je jiný.
Doporučení
Jak již bylo výše zmíněno, vaše tělesná hmotnost je normální a pro vaše zdraví zcela bezpečná. Podle odhadu z obrázků se sice možná vidíte o něco štíhlejší, ale výsledek není nijak znepokojující.
To, jak se nyní vidíte a to, jak byste chtěli vypadat, se nijak neliší, což znamená, že o žádnou změnu nestojíte. Váš postoj je v pořádku, protože ke změně podle BMI ani nemáte důvod. Rozhodně nedoporučujeme dále snižovat svou tělesnou hmotnost i když si to zřejmě přejete. Vzhledem k podváze, kterou trpíte, byste měli naopak přibrat. Doporučujeme poradit se s dietologem, lékařem, nutričním poradcem či terapeutem. Mít za cíl podváhu určitě nedoporučujeme. Nedosáhnete tak větší spokojenosti se sebou, spíše se vystavujete riziku nevhodného dietování, nepřiměřeného sledování své postavy a následně rozvoji poruchy příjmu potravy.
S vybranými partiemy svého těla (obličej a vlasy) celkem nemáte vážnější problém, jen někde vás vaše tělo prostě znejišťtuje. Snažte se příliž na tyto partie nesoustředit, snadno se pak nespokojenost zobecní a z maličkostí pak vzniká větší problém. S dalšími partiemi svého těla, které určují tělesné proporce, jste spíše nespokojení, některé ve vás vyvolávají velmi nepříjemné pocity. Doporučujeme se zaměřit spíše na partie, které máte rádi nebo vám připadají na sobě zajímavé. Začněte hledat pozitivnější vztah ke své postavě, zajímejte se o mínění druhých. Doporučujeme také zvážit konzultaci s psychologem či psychoterapeutem. Jak asi víte, nos, vlasy, bříško, hýždě nejsou partie, které byste měli zrovna rádi. Bylo by pro vás nebezpečné soustředit se pouze na svou nespokojenost a pod vlivem těchto pocitů se chovat k celému svému tělu. Je jasné, že pusa, stehna ve vás vzbuzují velmi negativní emoce. Je nebezpečné podle toho zacházet s celým tělem, protože pod vlivem těchto pocitů s ním nebudeme zacházet dobře. Hledejte si odstup a nezapomínejte, že extrémy nevedou k většímu štěstí.
Je otázka, jestli opravdu víte, jak vás vaše okolí vnímá. Možná by nebylo marné svůj odhad ověřit. Pokuste se s někým blízkým promluvit.